2013-07-04 | 21:16:33

Egentid!

I en timma har jag nu suttit i vardagsrummet heeelt själv. Ingen karl hemma och en sovande bebis i rummet intill. Känns riktigt välbehövligt faktiskt att bara rå om mig själv och njuta av lugnet... Inte bara vara mamma hela tiden eller vad man ska säga. Har lyxat till det med sushi som jag inte ätit sen innan graviditeten och efter det en liten skål med lantchips, gooott var det!

Tidigare idag var vi uppe i Råda hela familjen och tänkte gå milen men vi blev fullkomligt överfallna av flugor så det blev bara femman.. Jag joggade ca 2,5 km och kände verkligen suget efter att börja träna/springa snart igen! Snart så!
När Thomas åkt på firmafesten kom mamma och hennes Thomas hit och myste med oss. Edith var gnällig och trött men somnade till slut så skönt i mormors famn <3

Ne nu ska jag börja förbereda mig för sängen, lika bra det för snart vaknar nog lilla damen för matomgång nr ett. Var ju över två timmar sen hon åt nu.. Hoppas på en bra natt!

2 Kommentarer
Hanna Karlsson:

Man behöver verkligen egentid för att orka.

2013-07-25 | 08:01:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
felicia:

Så gott med sushi :D

2013-07-29 | 11:49:14
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: