2012-03-07 | 16:16:00

Lite nytt...

Denna vecka har jag börjat jobba på telefonbanken för att vara här i ytterligare två veckor efter denna. Känns kul att byta arbetsuppgifter lite och få utbyta erfarenheter med fler kollegor i banken :) Jag har ju sommarjobbat här tidigare så helt grön är jag ju inte men det är en viss skillnad på jobbet faktiskt... Therese har "tagit" min plats nere på kontoret och jag är övertygad om att hon gör det galant.

Annars längtar jag som sjuttan till helgen rent ut sagt!! Ska göra något roligt som jag sett fram emot lääänge. Vad får ni veta längre fram ;)

2 Kommentarer
ANNA:

Åh va kul, jag vill också jobba på telefonbank :)

2012-03-07 | 20:51:18
URL: http://aazl.blogg.se/
ANNA:

Tack va glad jag blir :) Huset är väldigt fint och vi trivs toppen, det är delat i mitten så vi har halva över och undervåningen och egen uteplats på baksidan. Vi hyr av en som heter Joakim Classon. Hoppas ni hittar nåt fint snart! Vi letade läääänge...Kram

2012-03-08 | 20:47:53
URL: http://aazl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: