2012-01-28 | 13:40:58

Too big?

Haha, jag måste bara berätta... Jag har varit sugen på randiga kuddar till soffan ett tag och efter att ha surfat runt lite hittade jag några med potential på Ellos som det fick bli ett klick på. Det ska tilläggas att det var sent på kvällen, jag var trött och att min dator krånglade så att jag råkade lägga två ordrar på samma sak, alltså fyra kuddfodral+fyra innerkuddar istället för två och det gick inte att ångra köpen? Jaja tänkte jag, det är ju inte så jobbigt att hämta ut och returnera ett extra litet paket... MEN när jag igår skulle hämta ut dessa två små paket blev jag lite smått överraskad; paketen var enorma! Hahaa! Jag utbrast av bara farten till hon i kassan: JÖSSES! Jag har ju bara beställt några små kuddar?!!? Jajjemen, paketen innehöll kuddar, betydligt större än jag trott och uppfluffade och klara var dom... Inte riktigt som jag tänkt mig så det blir bara till att lämna in dom små nätta paketen igen...

 

Igår hade jag Therese & Tereze här på myskväll med mat och prat. En trevlig nyhet fick vi och god fruktsallad åt vi. Nu blir det handboll i idrottens hus! Ha en bra lördag!
1 Kommentarer
Weronica:

Vi kollar bara på hyresrätter, så genom AB bostäder.. De har ganska många ute! :) Så kul att kolla på nytt, vad har ni tänkt er? Kram

2012-02-04 | 16:25:09
URL: http://weronicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: