2011-12-07 | 15:17:45

På buss mot Thn!

Förlåt för att jag är så urbota dålig på att uppdatera er här. Den enkla förklaringen är att när jag kommer hem från jobbet är det sista jag är sugen på att sätta på datorn då jag står framför en skärm hela dagarna.. Men nu kommer iaf en liten en då jag sitter på bussen till mina fina flickor i Trollhättan för att fortsätta hem till Tina i Vänersborg för julfika :)

I helgen var vi ju hos mor i Sthlm och hälsade på. På fredagkvällen åt vi gott på trevliga "Vapiano", lördagen spenderades i kaoset på stan och jag inhandlade en ny kappa på Zara -nice! På kvällen spelades det kort och mystes. Se bilder nedan... OBS! Den goda förrätten på bilden har mamma gjort, hon är grym på mat!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: