2011-12-31 | 14:49:10

Mitt 2011

I form av en liten lista snodd av Weronica:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag tog min högskoleexamen i personalekonomi och fick mitt första, fasta heltidsjobb. 

Har du några nyårslöften?
Njaa. Det vanliga i så fall; röra på mig mer, äta bättre och njuta av livet! 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hepp, tyvärr, inte någon.

Vilka länder besökte du?
Oj. Nee inga faktiskt. Har bara varit i Sverige (!).

Vad önskar du att du gjort mindre?
Underskattat mig själv och min förmåga.

Bästa minnet från 2011?
Får nog säga min 25-års fest faktiskt. Den.var.grym.

Bästa köpet?
Hmm, har inte köpt nått speciellt. Iphonen kanske :) 

Vad spenderade du mest pengar på?
? Mat?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag klarade Högskolan galant.Att jag fick jobb. Mina underbara vänner.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Bra fråga, ligger nog på en ganska jämn nivå över åren skulle jag tro.

Favoritprogram på TV?
Tittar inte så mkt på tv.. Bonde söker fru kanske..?

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Lite bättre självdiciplin. Den var kanon heela våren (syftar på mat och träning) för att sedan dala. Jag vill va duktig jämt :) 

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Mycket kärlek. Lite fler resor än under 2011, Barcelona blir första. Lång sommarsemester :)

1 Kommentarer
Lovisa:

jaså ska ni till barcelona när då? gott nytt år vännen :)

2011-12-31 | 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: