2011-12-26 | 16:45:07

Min jul

 
                            
 

ÅH vilken underbar tid julen är! Jag/vi har haft en supermysig julhelg, helt klart, den har gått lite för fort och varit lite för kort bara. Det har spenderats mycket tid med familj och släkt och ätits MYCKET mat. Shit, har nog lagt på mig minst ett par kilo alltså... Fredagen var vi lediga och bara grejade här hemma för på kvällen kom ju svärmor, Thomas bror, mormor och moster hit för att äta julmat och spela bingo. Var en väldigt trevlig kväll. Självaste julafton började med att jag och Thomas bytte våra julklappar här hemma (tack för min fina onepiece m.m!!) och sen fortsatte den med gröt och klappar hos pappa och sen åkte vi vidare till Kvänum för att fira med min släkt på mammas sida. Igår var vi först hos Thomas pappa och åt gott och sedan åkte vi vidare till pappa ännu en gång för att träffa resten av den släkten. Idag har jag sprungit en snabbis på stan för att kolla in rean, kom hem tre bastoppar rikare, annars var det inte mycket att ha.. Nu är vi nyss hemkomna från ännu ett besök i Skara, denna gång hos T´s mysiga farmor och farfar.

Hoppas ni alla har njutit ordentligt och haft en riktigt god jul!

2 Kommentarer
Lovisa:

låter som du har haft en bra jul vännen :)

2011-12-27 | 16:05:12
Lovisa:

Låter som du har haft en kanon jul ju :)

2011-12-27 | 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: