2013-08-02 | 11:59:32

Semester

Oj oj vad det är glest med inlägg här.. Jag tänker så många ggr att jag vill blogga men lika ofta kommer det något emellan, tyvärr!

Annars då? Jo vi har semester hela familjen, Thomas är inne på sin femte vecka och har ytterligare en kvar vilket är vääldigt skönt! Just idag är vi på väg till Skövde för å strosa lite och äta thaibuffe till lunch. Blir mest såna här småutflykter nu med lilla Edda i familjen :) Vi har haft en jätte skön sommar tillsammans annars men dock hade jag nog njutit ännu mer av den om jag bara varit lite piggare... Lilla damen sover nämligen inte alls bra på nätterna längre :( de täta uppvaken har hållit i sig sen de började för ca två månader sen.. Nu sover hon MAX 2,5 h i sträck men OFTAST bara strax över timmen innan hon vill äta igen!!! Vissa dagar känns jobbigare än andra men då är det guld värt att T är hemma så han kan ta henne ibland så jag får sova lite längre på morgonen tex. Å ja, vi har testat att ge ersättning på kvällen och att stoppa i napp istället för mat men utan banbrytande resultat. Har vi tur sover hon 15 min längre när hon fått ersättning. Och är det bröstet hon vill ha blir hon vansinnig av nappen. Suck...

På söndag fyller Edith fyra månader och då kör vi hårt med att ge henne gröt på kvällen, kanske kan ge 15 min till ;)
Annars är hon världens goaste unge som utvecklas hela tiden. Just nu ska hon ta på och rycka i allt som armband, ens öron, håret etc och att dra sig upp till sittandes när man håller hennes händer är såå kul! Älskade skrutt-unge!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: