2012-09-06 | 08:27:57

Snart är det helg igen!

Idag är det en sån där krispig och härlig höstmorgon som jag älskar. Är precis på gränsen att jag skulle behövt ha vantar nu när jag cyklade till bussen...

Långdag på jobbet idag och sen blir det mys med min älskling som åker bort hela helgen. Jag ska spendera hela lördagen i Göteborg tillsammans med tre andra sköna bönor så det ska nog gå bra.
På tal om helg, helgen som var va jätte bra! Var ju i Varberg med jobbet. Vi bodde på spa och hade det gott, dansade tills fötterna blödde och ja hade allmänt trevligt :) visar en bild eller två från vår vistelse:

1 Kommentarer
Sofia :

Vad roligt att du börjat att blogga igen:) Då får vi Blrja kika in här igen!! Hoppas du haft en mysig helg:)

2012-09-08 | 23:20:25
URL: http://Www.soffiiphone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: