2012-09-30 | 15:09:52

Långhelg

Vilket härligt väder vi har i Lidköping idag. Efter lunch ska jag allt ta å ge mig ut på en långpromenad! Är lite seg efter gårdagens urmysiga "girls night in" så behöver frisk luft. Vi lagade god mat tillsammans här hemma och myste till sena timmen :)

Var även och kikade på handboll i Skara på dagen igår när dom tog emot Kroppskultur, och vann, härligt. Fick även träffa min söta Christin vilket var en bonus såklart.
I morgon är jag för övrigt ledig! Har lite för många (?) semesterdagar som måste tas ut under hösten så i morgon blir en ledig dag utan måsten. Inte ofta jag har sådana så det ser jag fram emot! Älskling har också tagit ledigt så OM vi ska mysa ;) Ha en fortsatt skön söndag!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: