2012-03-25 | 21:59:00

23-25/3

 
                                  

Det har varit en mycket bra helg får jag säga. I lördags morse började vi med en långpromenad, sen kom mamma och bror hit för långfrukost. Jag och Thomas fortsatte sen med att hjälpa mamma med att slänga skräp och köra till värmeverket, åkte sedan vidare till Skara för mat hos Thomas mamma. Vi blev kvar i Skara för kvällen skulle jag spendera hos min fina Elin. Hon hade ordnat god mat och jätte god blåbärscheesecake till efterrätt. Idag blev det återigen en skön morgon med långpromenad i solen, mysfrukost och sedan tog vi en tur i  bilen upp till Kinnekulle. I eftermiddags kom familjen Wik hit för våfflor+bandy på tv:en och sedan avslutade jag och Johanna med helgens femte promenad :)
1 Kommentarer
Lovisa:

Låter som du har haft en toppen helg :)

2012-03-26 | 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: