2012-08-18 | 15:43:14

Bloggpaus...

Ja, som ni säkert märkt är det ingen vidare aktivitet här inne längre... Har helt enkelt inte orkat eller kännt mig det minsta inspirerad. Dock är ju hösten i antågande och lite, lite börjar det allt klia i bloggfingrarna igen. Vill inte lova för mycket men kanske är jag tillbaka inom en snar framtid...
För övrigt ser jag fram emot hösten! Krispig, kallare luft, roliga nya utmaningar på jobbet, gosiga halsdukar och tända ljus. Varje årstid har sin charm och jag trivs bra på hösten.

Ikväll väntas kräfskiva i Bränna med härliga vänner (och barn. Välkommen på din första kräftis William!) och nu är det faktiskt dags att börja göra sig i ordning. Jag är ju inte känd för att vara klar annat än precis på minuten då vi ska åka.. Så, dags att sätta fart. Ha det gott! Kram å hej!

2 Kommentarer
Christin:

Emma jag saknar att läsa din blogg! Skulle vara kul om du började igen :)

2012-08-21 | 12:34:06
URL: http://smalandspinglan.blogg.se/
Lovisa:

jag har oxå saknat dit bloggande :)

2012-09-11 | 22:21:53
URL: http://priyanka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: