2012-04-12 | 21:15:55

Utmanad!

Blev utmanad av fina Anna...
Vad heter du?
 Emma Magnusson Var bor du? Lidköping Trivs du? Oh Ja! Låt du blir glad av? Många! Ett urval: Katy Perry-Firework, Familjen-Det var jag & Journey-Don´t stop believín Beroende av? Kärlek... Vad tror du folk tycker om dig? Svårt, men att jag är glad och omtänksam kanske Stämmer det? Jajjemen. Bästa egenskap? Att jag är öppensinnad och omtänksam Sämsta egenskap? Att jag är velig och grubblar för mycket på vissa saker Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är glad & trevlig Hur imponerar man på dig? Människor som följer sina drömmar eller gör stora saker för andra imponerar stort på mig Saker som är viktiga för dig? Mina nära och kära, att njuta och ta vara på vardagen Saker som är tråkiga att göra? Måsten. Hatar att stryka!! Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer Hur svarar du i tel? Nått så roligt som Hallå. Brukar du komma i tid? Allt som oftast... Är lite av en tidsoptimist men måste säga att jag blivit bättre med åren Hur känner du dig nu? Harmonisk Vanligaste färg på dina kläder? Svart Vad saknar du? Våren. Sola. En egen liten trädgård Är du blyg? Ja. Inte alltid men i vissa sammanhang absolut! Sysslar du med någon idrott? Nix Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo då. Är du nöjd med ditt liv? Absolut Är du bortskämd? Jag måste säga att T är bra på att skämma bort mig, så ja, lite. Vad är det bästa du vet? En ledig dag med Thomas Vad är det värsta du vet? Översittare. Elaka människor. Höga höjder. Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja definitivt <3 Vad är det finaste du fått? Denna är inte lätt, hmm har fått mycket fint både av T och av vänner. Både presenter och ord som varit klockrena och kommit från hjärtat... Vad samlar på? Inget? Vem ringer du när du är arg/ledsen? Thomas, mamma eller pappa. När grät du senast? Ett par veckor sen kanske. Händer ofta när jag är lite ur balans.. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Köpa hus. Och en fin, dyr väska. Vill du gifta dig? Ja då, nån gång. Vill du ha barn? Ja absolut!

1 Kommentarer
ANNA:

Fina svar :) Hoppas ni får en bra helg! Kram

2012-04-13 | 11:33:34
URL: http://aazl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: