2011-09-13 | 19:34:36

Höstupptakt 10-11 september

I lördags fick jag gå upp i ottan för kl sju kom Stefan och Sofie och hämtade upp mig för avfärd mot bussen i Skara som sedan tog oss vidare till tåget i Skövde som skulle ta oss upp till Sthlm. 10.50 var vi på plats i huvudstaden och kunde checka in på hotellet. Jag bodde med min kära trotjänare Therese och vi gjorde oss fort hemmastadda...


Jag blev glad för minibaren. När jag såg prislistan, inte lika glad...


Söta Therese och Sofije posar


Till fikat på lördagen var det kak-BUFFÈ! Mmmmm så gott!


Fyra snygga tjejer.


Båten som tog oss ut några timmar på mälaren på kvällen.


Jag och Robert


Sen varé fest..

Söndagen var det återigen dags att gå upp tidigt. Frukosten på hotellet var huuur bra som helst! Det fanns verkligen allt och lite till å jag som är en frukostmänniska av rang hade kunnat sitta där i timmetal. Kl nio började dagens konferenspass så det blev dock inget med det. Radisson Blu Viking hette hotellet och ligger preciiis vid centralen om ni vill testa :)
Ytterligare aktiviteter för dagen var rundvandring och lunch i gamla stan och lite shopping innan tåget tog oss hem igen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: