2011-01-07 | 15:48:06

Uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, men nu är jag ju som ni vet igång med min diet och träning.. Är ganska mycket att tänka på och är rätt trött mellan passen. Har ätit lchf-diet sen i söndags och tränar 1-2 ggr per dag sen i måndags, dels på gym och även långpromenader som jag älskar. Hoppas nu det snart börjar märkas på kroppsform och våg! 
Idag har vi, förutom träning såklart, storstädat ut julen här hemma så nu är ordningen nästan helt återställd ;) Var lite sorgligt att kasta ut vår fina gran bara.
Ikväll blir det mys hos Therese, imorgon vilodag och jobb på Coop, söndag jobb och hockey på kvällen.. 

Har hänt ett par väldigt roliga saker senaste tiden också, var t.ex iväg på en jätte rolig sak i onsdags men tyvärr är det inget jag kan dela med mig av riktigt än.. Det kommer framöver, jag lovar!  
1 Kommentarer
Lovisa:

nyfiken ju! syns imorr

2011-01-07 | 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: