2011-02-15 | 20:54:04

Trött...

*Gäääsp*
Borde faktiskt gå och lägga mig för det var jösses vad trött jag är... Har väl kanske sina anledningar, tränade på morgonen, drog i väg på föreläsning i skolan och sen vidare på en hyfsat lång arbetsintervju (berättar inte mer än så i nuläget...). Var ju allt lite smånervös innan så det gör väl sitt till att tröttheten sköljer över en nu kan jag tänka.

Blir även lite trött när jag tänker på allt som är på gång i skolan. Alla jobb som ska sökas och allt ang framtiden som ska funderas ut. Det drar ihop sig! Ingen idé att gräva ner sig bara, är ju slutspurten nu så bara att köra på, jag vet ju att jag fixar det på ett eller annat sätt...

Annars har jag mycket att se fram emot måste jag säga, jobb och framtid räknas ju in i förväntningar oxå såklart, men just nu på våren brukar det vara mycket tokigt och roligt på gång och så även detta år som tur är. Att vi går mot ljusare tider med grönt på marken, sol och blommor i rabatterna gör sinnet än mer ljust och piggt.
Tack gud för att du gav oss våren ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: