2011-02-26 | 20:59:10

Nostalgi på hög nivå!

Igår kväll var en kväll som tog mig tillbaka till mina ungdomsdagar skulle man kunna säga. Eller kanske rättare sagt tillbaka till min barndom.. Jag och Elin var nämligen alldeles galna och dökära i inga mindre än hela Sveriges Arvingar när vi va små och igår var dom på besök i Skara. Det var vi med. Såklart. Haha!

Vi käkade en bit mat ett gäng innan spelningen drog igång och jo, det kom några goa flashbacks när man hörde dom men var inte riktigt som jag trodde. Mer dans än fest och det är väl inte min grej riktigt. Fick varken höra Eloise eller hmm heter den Anna heller tyvärr? Jaja, jag hade en väldigt trevlig kväll med väldigt trevligt folk iaf! Blev hemfärd hyfsat tidigt för mig eftersom det var tidig uppgång i morse. Har varit en rolig men lång dag idag, varför kan jag berätta i morgon eller nått, nu ska jag ge Melodifestivalen en chans tro det eller ej.












0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: