2011-02-21 | 13:35:28

Brrrr

Huamig va kallt vi har!! Inga vårtecken här inte.. tyvärr, jag som längtar så :(
Ni får förlåta mig för så dålig bloggning, helgen har varit en aning fullsmockad av annat än datorsittande så att säga. Fredagkvällen bestod av tacos och massa mys med min älskling, vi var båda ganska slitna efter veckan men jag orkade mig iaf igenom en Wallander-film.

Lördag och söndag har betytt jobb på Coop för min del. Direkt efter att jag tämjt duschen i omklädningsrummet på jobbet i lördags åkte vi till Leif&Anita på kalas. Där bjöds det på supergod smörgåstårta (ej gynnande min lchf-diet dock...) och trevligt umgänge såklart.
Igårkväll var jag så kall efter att ha gått från resecentrum och hit i 15 minus att jag kände att jag var tvungen att göra något för att få upp värmen innan jag vågade ställa mig i en varm dusch, det gör ont att duscha varmt på en stelfrusen kropp tycker jag! Fick bli en halv-timmas välbehövlilg städning av lägenheten innan jag fick sätta mig en timma med skolböckerna... När älsklingen kom hem var vi ju bara tvugna att kika på "Big Brother" och jag har inte mycket mer att säga i nuläget än JÖSSES SICKET FÖLK!!!

Idag är jag hemma och läser, läser och läser. Har tyvärr legat lite efter iom sälen-resan och inte riktigt kommit i kapp än, men nu är jag inte långt ifrån för idag har jag varit riktigt effektiv.
Oj oj, mycket text blev det här.. Nu ska jag sluta tjöta och återgå till böckerna!

KRAM
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: