2010-10-28 | 20:55:38

Torsdag idag, jaha..

Här sitter jag nu i söffa, nyduschad och gó, lagom rödmosig i ansiktet och TRÖTT! Denna veckan har jag varit som en vandrande sengångare hela tiden i princip.. Känns som att jag inte kan slappna av, har haft så mycket i skolan och eftersom jag inte sover så bra för att jag är stressad i kroppen är jag som sagt konstant trött. Men det kommer en tid då jag kan vila ut, är bara att hålla ut (inte i helgen dock..)! Detta är kanske bra träning inför (förhoppningsvis!) kommande barn :)

Svärmor och Sebbe har varit här nu ikväll på lite gott fika som jag ordnade till i all hast, det blev äpplepaj med hemmagjord vaniljsås och sockerkaka från frysen. Inte dumt alls! Tyvärr hade jag inte en tanke på att föreviga tillställningen med en bild... Kommer lite bilder på några fynd jag gjort när jag unnade mig en sväng på stan istället:

 
 

Har letat efter något småprickit, sött i typ flera år, ja ända sen jag växte ur en prickig klänning som jag hade för flera år sen och ääälskade. Nu hittade jag denna fina blus på H&M och den är perfekt! Blev även en användbar svart polotröja med fin stickning. Jag laddar upp med varma plagg nu innan vargavintern kommer...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: