2010-05-24 | 21:04:35

Helgen i Sthlm.

Hade verkligen en jätte, jätte mysig helg hos mamma och Thomas i Sthlm. På lördagen var det som sagt full fart med urpackning och god mat på restaurang. Jag och min T tog en sväng till Gröna Lund på lördagskvällen, var ju jätte fint väder och dessutom sommarkrysset och det var väl lite kul. Dock vart vi båda överrens om att Liseberg slår Grönan med hästlängder... Det kändes liksom så litet och "tacky" på något sätt :S Vi vann en stor M&M kartong, så rätt nöjda var vi ändå! Etftersom vädret var så skönt och klockan inte så mycket bestämde vi oss för att traska hem till lägenheten på Kungsholmen, det var ju inte problem alls! Ca 50 min tog det så jag får nog säga att man kan faktiskt använda benen när man är i Storstaden, trots att tunnelbana och bussar går hela tiden :D

Jag var som vanligt lite halvdålig med kameran, ni får helt enkelt hålla till godo med de bilder jag har:


I bilen påväg upp. David vá inte så pigg :)

Underbar utsikt från Mammas balkong!

Mamma i sitt fina kök.

Lite konstigt ljus i denna bilden...

Kungsholmen.

Erid Gadd på Grönan.

Söndagen började med "Sthlmsfrulle": Fralla och smootie.

1 Kommentarer
Emelie:

Hej Emma.

Allt bra med dig? Måste fråga dig, känner att jag inte riktigt e med i svängarna då jag tappade bort din blogg ett tag (men nu e jag med igen) men har din mamma flyttat till STHLM?? Kramis

2010-05-27 | 23:45:54
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: