2010-03-30 | 14:10:41

Ofrivillig sovmorgon.


Jäkla skiiiiiiiiit tänkte jag när jag slog upp ögonen i morse och kikade på mobilen, 9.17 stod klockan på!!!! Hur fasen gick det till?!?!? Surade ett tag när jag insåg att jag inte skulle hinna till skolan, idag ville jag ju verkligen dit! Men men, det var ju ingen idé att förstöra dagen genom att vara tjurig så jag tog mig i kragen och gick ut på en promenad innan frukost. Det var ju underbart väder ute!! 
Nu är jag på rätt köl igen, har grejat lite här hemma och snart ska jag traska fram till stan för ett besök hos frissan :)

 


Fick precis ett trevligt samtal som noga ska övervägas!!! :) It´s a good day!!



1 Kommentarer
Lorissa:

Åh vad mysigt med morgonpromenader :)

2010-04-01 | 15:46:23
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: