2009-06-07 | 23:01:04

Tröttaste ever...

Jösses, har varit en riktigt jobbig dag idag :P men jag antar att man får igen för att man hade så kul igår. Var ju pappas 50 års fest nämligen, och det var riktigt kul!
Hunie och jag åkte dit vid två-tiden redan igår och var med och hjälpte till lite med iordningställandet inför kvällen. Började lite lätt med öl och bål vid tre-tiden typ... Några släktingar var oxå där tidigt så det var trevligt. Runt kl sex trillade fler o fler gäster in och till slut var vi ett bra gäng på ca 55-60 pers. Blev en heeel del dans på det fina egemgjorda dansgolvet, god mat och en del gott att dricka. Med tanke på att vi började dricka så tidigt trodde väl varken jag eller T att vi skulle klara oss så bra och vara så "lagom" som vi var. Fanns ju andra som skötte biten med att vara lite too much..hehe. Ne men det var som  sagt jätte trevligt, roligt och kanon stämmning hela kvällen :D Att sova på en halvbekväm luftmadrass i ett kvavt rum tillsammans med en irriterande fluga var väl dock inte kvällens höjdpunkt. Dem sista gick o la sig runt sex tror jag och vi slöt nog ögonen runt halv fem tror jag.

Dagen idag har som sagt varit lite mindre rolig... SHIT va trötta vi varit!! Man börjar bli gammal tror jag, haha.. Jag vaknade vid halv tolv typ och gick upp och så satt vi ute till ett när vi åkte hem till Lidköping, sen dess har väl dagen bestått av att äta o sova. Punkt.

Känns himla skönt att vara ledig i morgon måste jag säga, känns inte som om kroppen är riktigt i balans. Glömde min kamera hos pappa, och jag tog förresten inte så mkt bilder. Hade på mig min långklänning ni vet, och måste erkänna att jag kände mig väldigt fin i den. Nu får det vara nog med bloggning för nu.. orkar inte röra fingrarna mer...

God natt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: