2009-07-30 | 11:31:36

Ny lägenhet i höst!

Yes, blev klart igår att vi får lägenheten som vi ville ha! :) Känns himla bra... Det är alltså Linda & Andreas nuvarande lägenhet som vi har knipit åt oss. Eftersom dem har köpt hus (grattis) så var dem så snälla å sa till oss innan dem sa upp lägenheten å då ringde vi direkt! Ni kan nog själva lista ut vad som snurrar mest i mitt huvud just nu: inredning inredning inredning... Kommer bli såå fint! Har en massa ideér, men virrig och lite velig som jag är så har jag väl glömt hälften jag tänkt sen när det väl är dax att börja, hihi nä då.  

Är otroligt sugen på att köpa en massa höstkläder oxå, typ en helt ny garderob... Känns som om jag inte har något att ta på mig när hösten kommer. Shopaholic, I know! Har ju faktiskt börjat komma in en del mysiga höstplagg i affärerna nu.
I morgon är jag ledig och då är det Gbg och U2 som gäller!! Skoj! Kanske kan bli lite shopping där om bara bror min och hans tjej kan åka lite tidigare...

5 Kommentarer
Johanna:

Åh vad kul med ny lägenget! Är den i närheten av där ni bor nu? Låter riktigt skoj med U2 förresten, vill också!! :)



Och vecka 33 börjar närma sig också, ska bli så kul när ni kommer hit!!



Massa kramar //Johanna

2009-07-30 | 17:19:27
Emma:

Ååh Johanna, jag håller med! För jag saknar dig! Nja, den nya ligger borta vid sjukhuset du vet.. Å den är jätte fin! :)



Hörs/ses snart! Puss & kram

2009-07-30 | 17:37:15
Lovisa:

Grattis till lägenheten va skoj för er! när ska ni flytta då? kram

2009-07-30 | 18:23:01
Johanna:

Saknar dig med..! Har du kvar vägbeskrivningen förresten som jag mailade till eller behöver ni en ny? ;)

2009-07-30 | 20:31:43
Emma:

Oj, då, den där vägbeskrivningen jaa, ska rota igenom mailen bums!

2009-08-05 | 10:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: