2009-07-27 | 09:25:47

Det kliar i fingrarna!

Är såå himla sugen på att byta ut typ alla möbler hemma och inredna massor! Efter att ha varit inne i en såå fin lägenhet på förfest förra helgen så kan man inte bli annat. Allt där var liksom verkligen min stil! Skulle gärna kunna flytta in direkt om den inte låg i Skara ;) 
Det är främst vardagsrummet som jag vill börja om från scratch i, dels är det de rummet som man är mest av sin vakna tid i, och dels har jag inte påverkat några utav möbelinköpen där. Har en bild i huvudet precis hur jag vill ha det, men det krävs ju framför allt endel pengar för att få det så... Har hittat en snygg tv-bänk som vi båda gillar, en bokhylla och nu håller jag utkik efter ett svart soffbord. Sen behöver vi nya sängbottnar och nya cyklar båda två oxå.. Puh, bara utgifter :S 
Kanske ska kila till affären och köpa mig en trisslott...

På tal om inredning, gillar ni det så kika in på den här bloggen vet jag: Lundinsnyahus.blogspot.com    


1 Kommentarer
Anonym:

det låter som du har stora planer =)

2009-07-27 | 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: