2009-01-23 | 17:48:02

Vårshopping!

Hemma från Skövde nu, borde verkligen inte sitta här... Blir hämtad
vid sju, då ska jag va klaaar. Hehe. Men ska ju inte tvätta håret, så det
ska nog gå bra.
Tänkte slänga in ett inlägg om vad jag shoppt, för jag är så hiimla nöjd
och imorn kanske jag inte orkar :P
Ny vårjacka behövde jag verkligen, hittade denna på Vero Moda. Mkt finare
i verkligheten! Den ser ju svart ut på bilden här, men den är blå!
(Bortse från mitt glåmiga ansikte...)



Jeansen från Gina:
 

Nu kan våren komma! I morgon, tack.

Nu ska jag kasta mig in i duschen och sätta fart med allt inför kvällen!

Pussss på er
2 Kommentarer
Mathilda:

Snygga kläder!!=) Särskilt jeansen. Dom kommer bli supernsygga till våren! Två tummen upp! Hihi. Puss!

2009-01-23 | 23:56:20
URL: http://mathildasophia.blogspot.com
Anonym:

Tack för kommentaren Emma :D

Apigt snygga jeans du köpt btw :)

Ha de greeeat :D

2009-01-27 | 18:19:01
URL: http://sabinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: