2009-01-09 | 11:14:59

Thank God it´s friday

Tjooho, solen skiner och det är fredag, kan det bli bättre?!?
Slutar jobba om en timma, då ska jag hem å käka lasagne som
blev över igår å sen ut på en långprommis med Alize. Nice.
Ikväll tänkte jag, Elin o Lovisa kanske gå på bio, den nya Wallander
har ju premiär... Frågan är bara om det finns några platser kvar?!
Om det inte blir bio blir det nog mys hemma hos mig istället.
I morgon är det kalas för lillkusin William på Tjörn, hela gänget
ska dit vilket betyder, jag o T, David o Kajsa, Pappa o Carina.
Får alltid så himla god mat där och oftast mkt gott att dricka oxå, hihi.

Appropå ingenting så fyller jag snart 23. Tiden springer bara iväg ju..
Finns så mkt jag vill göra. Måste bli bättre på att sätta upp ett eller
några mål och så försöka komma dit, jag är proffs på att vilja tusen
saker samtidigt å då blir det ingenting av det istället. Jaja, det löser
sig... Känner mig lite rastlös i tillvaron just nu bara... Kanske för
att min vardag snart kommer skakas om ordentligt med tanke på
att jag blir arbetslös och måste ta tag i på allvar vad jag vill läsa till å så.
Kom iaf in på de två kurser jag sökt som börjar v. 14, Marknadsföring
och Socialpsykologi är det.. Blir nog nice :) Enda minuset är ju att
jag har flyttat till Lisch då och dem är i Skövde, men vad tusan, så
långt är det ju inte dit...

Nu ska jag göra nått annat.. :P So long.

2 Kommentarer
Anonym:

Hej tjejen!

Alltid lika kul att läsa din blogg:) Gör de varje dag!

Ska du flytta ihop med T? Tyckte mig läsa ngn stans att du skulle flytta till lidköping:)

Kram Emelie

2009-01-09 | 21:03:20
erica:

Hej emma! kul att du tar flytt lasset till Lisch! jag lovar dig att pendla till skövde går hur bra som hellst..när man är inställd på de så går resan faktiskt rätt fort... + att du kan vrida på volymen och bara sjunga hela vägen =)

2009-01-11 | 12:22:06
URL: http://widdes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: