2009-01-29 | 16:39:28

Snipp snapp snut...

Ja nu sitter jag här, min allra sista dag på jobbet! Jobbet som jag gått
till varje dag i nästan 3 års tid :O det är låång tid. Men nu är det slut på
det. I morgon bitti åker kl tjugo i sju kommer Lena och Karolin och hämtar 
upp mig så beger vi oss till tåget i Skövde. Blir ju iaf en rolig avslutning på 
den här tiden! Ikväll ska jag prova igenom hela outfiten och se att allt 
känns bra :) 

Fick jätte fina presenter idag, dels av Harald och även av Lena! Av Harre 
fick jag en jätte fin typ vas med stenar och ett ljus i, av Lena en jätte söt 
groda i silver som betyder lycka! Taaack! Kommer sakna er...

Nu ska jag rensa lite på mitt skrivbord här och sen hem och ta hand om 
en lite deppig pojkvän. Eller rättare sagt, vi får ta hand om varandra!

Puss/E
 
2 Kommentarer
Anonym:

Va då deppig?

Har de hänt ngt??

Kram

2009-01-29 | 22:56:33
URL: http://lin
Linda:

De va från mig vännen!

2009-01-29 | 22:57:07
URL: http://lindaekden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: