2009-01-16 | 22:07:42

Hemma igen

Ja det var ju bara en snabbvisit till Smögen. Vi åkte från Lidköping vid
fem igår eftermiddag. Jag, Maggan och Sara åkte ihop. Lena och Helene
åkte lite tidigare för att fixa i ordning allting i huset, hämta upp maten
å så. Efter lite små felkörningar i bla Munkedal så anlände vi i Smögen
strax efter kl sju. Bodde ju i Lenas familjs hus och det var huuuur mysigt
som helst! Underbar utsikt över hamnen och havet...
Blev mys med goda skaldjur och vin och jag smakade t.o.m på ostron!! 
Dessvärre tyckte jag det var bland det äckligaste jag ätit, haha! Smakade
bokstavligt talat precis som hav, saltvatten alltså, och konsistensen ska
vi inte tala om! Jag visste inte om jag skulle tugga, spotta, svälja eller vad
jag höll på med... Ja jösses. Men lite kul att ha provat iaf! Lena däremot
älskar ostron så hon var bara glad att vi andra inte gillade det, fler till henne ;)


Inget för mig! :S

Helene, Lena och de andra goda skaldjuren!

Glömde ju tyvärr min kamera så ni får hålla till godo med dessa mobilbilder...

I morse var det bara att hoppa upp ur sängen vid halv åtta tiden för halv nio
skulle vi vara på Smögens havsbad å äta frukost. Mums för hotellfrukost
säger jag bara! Efter frukosten gick jag o Helene ut på en promenad när de
andra gjorde sina behandlingar.. Himla skönt att vara i Smögen på vintern
oxå faktiskt, så himla lugnt och fridfullt ju... Halv elva var det dags för min
ansiktsbehandling med portömning och massage å hela kitet. Var så himla 
skönt! Visst, själva portömningen var väl inte det skönaste, men nu efteråt 
känns det verkligen bra.

Vid halv sex-tiden var jag hemma i Skara igen å nu kommer min hunie strax 
hit! I natt vid tre ska vi skjutsa mamma å hennes Thomas till Landvetter. Puh. 

Puss på er! 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: