2009-01-02 | 10:11:05

2009

Så har det varit nyår oxå. Vi var tre par hemma hos Elin och Lars
som åt gott och hade trevligt på nyårsafton. Jag o Tess var ju lite
oroliga för valet av maten först, men det blev riktigt lyckat! Vi gjorde
en fläskfilégryta med bla. mango chutney och hasselbackspotatis,
till förrätt gjorde T sin goda skagentoast. Efterrätten hann vi aldrig
med, eller rättare sagt jag o T missade den eftersom vi kom på
villovägar efter tolv-slaget. Var iaf en bra kväll i det stora hela :)

Igår var jag riktigt trött, gjorde typ ingenting ända fram till fem på
eftermiddagen då jag gick å mötte min kära Johanna. Vi handlade
lite mat som vi lagade och sen blev det spel å lite tjöt  med A och T
:) mkt trevligt!
 Idag så jobbar jag faktiskt en liten stund, var såå segt att gå upp
innan 8 kan jag säga!! Men nu är jag här och om 2 timmar kan jag
gå hem igen... Ska nog stå ut!

Vi tjejer på nyår!

Jag ser verkligen fram emot 2009, tror det kommer bli ett mkt bra år!
Har ert år börjat bra??

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: