2008-09-24 | 10:11:48

Yees, onsdag!


Onsdagar är såå sköna, för då slutar ju jag kl ett!
Efter jobbet ska jag hem o käka min sådär goda
korvstroganoff som jag laga till i all hast igår kväll.
Som sagt, den blev sådär... men äta den ska jag :P
Sen blir det nog en promenad efter det. Solen skiner ju
idag oxå!
Ikväll vill vill vill jag träffa T, inge roligt att va utan honom!
Kan hända att det blir hockey i Grästorp :)

Min design som en snäll Alva hjälpte mig med har ju
tyvärr inte gått att rädda.. vetifan vad som hände, men
å andra sidan, hur ofta vet man vad som händer när
nått går snett med datorer.. Jaja, jag ska väl ta tag i att
fixa till den igen tids nog med den får duga såhär ett tag.

I morgon är det lön!! Vilket är väldigt välbehövligt just nu asså,
har 20 spänn kvar men det ska jag nog klara dagen på iaf. Haha.
Ska försöka spara endel den här månaden så jag har lite
extra att röra mig med när jag o babe åker till sthlm i slutet
på oktober *längtar* Nu ska jag jobba på här igen...

Kram på er!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: