2008-09-16 | 10:34:54

En "vanlig" morgon...


Idag fick jag masa mig upp en hel halvtimma tidigare än vanligt(!) för 
det var meningen att jag skulle lyssna på ett tele/webb-möte mellan 8.30-9.00
meen, tror ni att det funka eller?! Svar nej. Suck. jaja.. ingen större skada skedd..
Jag måste ju dock erkänna att jag inte körde riktigt lagligt mellan Lidköping-Skara 
eftersom jag startade lite sent... typiskt mig.

När jag hade en liten lucka i jobbandet här gjorde jag en snabb kik in på Stinas blogg 
och hennes inlägg för dagen var fint, men ack så sorgligt...
Hon länkade till en 20-årig tjej som igår somnade in efter en lång kämpan mot cancern.
Att denna hemska sjukdom ska behöva drabba så många. Att den ska behöva
drabba någon alls... det gör så ont... Här kan ni läsa om Maddes kamp: jagefrisk.blogg.se

Nu har jag inte lust att skriva mer...
Hoppas ni mår bra!

Kram Emma
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: