2008-09-29 | 11:32:05

Efter en bra helg...


...Är det bara att ta nya tag :D
Känns som en helt ok måndag idag. Efter jobbet ska
jag åka o hämta Alizevovven å ta med henne till T i
Lidköping, hon tycker om honom lika mkt som jag
och han henne, så sött <3 Vi ska nog åka ut i skogen
någonstans och gå en långpromenad, och sen kommer vi
till det stora problemet, hehe, att se hur det kommer gå
med Alize vs. Isa & Flisan. Första gången dom träffas, men
vi får hoppas att det går bra!

Nu till helgen. Var riktigt trevligt på kräftisen i Öttum i lördags.
Vi var ca 35 pers och jag kände inte en enda förutom
pojken, men dom var väldigt trevliga allihop så det blev
öl, vin, prat och ganska mkt dans för min del.
Tack Maria och Johan för en lyckad kväll!

Igår va vi inte så jätte pigga när vi vaknade babe o jag... Klockan ett
hade vi lovat att skjutsa min kusin till hans kalas på "Actioncenter"
i Skulltorp. Det var laserdome som gällde där. Två goa elva-åringar åkte i våran bil :)
När vi kom tillbaka till Skara vid fyra-tiden slängde vi oss iväg igen
för att kolla på lite Allsvensk hockey. Efter ett litet trevligt stopp på vägen, för
att titta på den fina hm, naturen, i Trankärr, anlände vi till Mariestad. 
Rätt lag vann (Mariestad såklart) så det var skoj! 
På kvällen blev det inte allt för mkt gjort utan mest slapp, vilket
var välbehövligt!

Hoppas ni har en trevlig måndag!
Kram/E
2 Kommentarer
Kusin vitamin// Sarah:

Hihi jag har hittat hit jag såå kul =) O du titta på natur...hmm när blev det ditt intresse haha ??

Pysssen

2008-09-29 | 18:22:35
Emma:

Hahaa, jo med det är det bästa jag vet ;) Kul att du hittat min lilla blogg. PUSS

2008-09-30 | 09:18:48
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: