2008-09-25 | 20:56:19

Bakar bröd...


Ja ni läste rätt. Jag har just nu fem st fina baguetter, eller pan riche som
det står i receptet på jäsning i mitt kök.
Farmor bakade ofta sådana när jag var liten och
dom är riktigt goda :) Jag hoppas dom nu blir lika bra när jag gjort dom!

Har varit en riktigt tråkig dag annars idag... Var o handlade lite efter
jobbet, bla kräftor och vin till på lördag då vi ska till babes kompis
Maria på kräftskiva. Sen hem o fick ett kort besök av A, sen har jag
tvättat lagat mat o bakat.
Är lite trött redan så blir nog sängen ganska tidigt.

Nu ska jag gå å sätta in bröden i ugnen! Lägger nog in lite bilder sen...

YES. brödet blev jätte bra. Har tagit ett litet smakprov precis och det
smakade lika bra som farmors :) Jippi!!

   

Kikar på "White chicks" på sexan nu... lite rolig e den allt..

Sen blir det sängen. Tänk att det redan är fredag i morgon!


Natti natti


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: