2008-12-13 | 13:09:26

Saturday, a good day.


Igår var det begravning för min älskade, bästaste farmor.
Det var otroligt fint och otroligt sorgligt. Jätte många fina blommor
och mkt folk var det... Var ju jätte fint och mysigt ute i det kapellet
oxå så det kändes bra att det var där vi var. Efter själva begravningen
åt vi landgång å en jätte god tårta på Götala Herrgård. Var så himla
fint o mysigt där oxå, fick riktiga julkänslor där... Stefan höll ett jätte
fint tal till farmor när vi åt, då kom tårarna igen...
Kändes väldigt skönt att ha min pojke vid min sida genom detta. Kan 
inte säga för ofta hur underbar han är... Är jag verkligen värd att ha det så bra?!?

På kvällen igår hade jag o Elin en myskväll med god mat, godis och idol-finalen :D
Var helt rätt att Kevin vann tycker jag, visst Alice är riktigt grym hon med, men
Kevin är en stjärna!
Idag vaknade vi vid halv 10, min T studsade upp för han skulle ut å handla
julklappar... Jag hoppas han lyckas hitta nått till mig nu :P
Jag har städat här o satt upp alla tomtar å så, mys mys! Hämtade även
lilla Alizevovven hos mamma för en stund sen, så vi har promenerat
lite ute i snön å nu ligger hon så sött här brevid mig.

Nu ringde hunie precis o fråga om jag ville åka med till skövde o kolla,
han hade inte hittat nått i Lidköping, haha.. Så nu får jag fixa mig lite snabbt 
o hoppa in i bilen :P
Vad gör ni idag?
PUSS
2 Kommentarer
Elin:

Gumman, Du är värd det bästa! Och Ni är så söta ihop! Puss & kram

2008-12-13 | 14:01:10
Mathilda:

Vad skönt att det blev en fin och vacker begravning! Nu är hon på en bättre plats och kikar ner på dig från sitt rosafluffiga moln!=)



Är så nyfiken på vad det var för nyårsklänning du klickade hem!! En bild tack!!!!=D Puss goding!

2008-12-15 | 20:11:14
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: