2013-06-15 | 19:37:50

En mammas verklighet

Att oroa sig för sitt barn är nog varenda mammas verklighet kan jag tro. Eller rättare sagt varje förälders... Edith går inte riktigt upp i vikt som hon "ska" enligt Bvcs kurvor.. Nu får jag köra helt mjölkfri kost ett tag så får vi se om det kan va att hon inte tål komjölk och därför inte kan ta åt sig näringen riktigt som hon borde.

Äsch, egentligen är vi kanske inte såå oroliga. Hon är en go unge och hon går ju upp.. Bara kanske inte i den takt som är önskvärt som vår BVC tant sa. Men som sagt det är vårt jobb som föräldrar att oroa oss.
Helgen har annars varit väldigt bra hittills, igår firade vi Thomas kusin Christopher som tagit studenten och idag har vi varit på kalas i Skövde hos Roger och Linda. Mycket trevligt!

Nu sitter vi i bilen påväg hem och kvällen blir bara lugn. Ska väl sitta i soffan mestadels. Och amma. 😉

2 Kommentarer
Anonym:

Är det inte rekommenderat att barn under 1 år inte ska dricka komjölk?

2013-06-18 | 09:05:04
Emma:

Anonym: Hmm, jo alltså det är ju jag som får äta mjölkfri kost. Jag helammar så den mjölk jag dricker/äter får ju Edith i sig. Dessutom är all ersättning du köper i handeln baserad på komjölk så det där stämmer nog inte riktigt...?

2013-06-18 | 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: