2012-09-11 | 18:02:16

Veckans höjdpunkt!

Åker hem genom ett regnigt Skaraborg, nu är det veeerkligen höst (väldans vad jag tjatar om hösten hela tiden) ;) Har suttit kvar ett par timmar på jobbet för att få gjort ytterligare ett av slutproven för att få klart min certifiering som rådgivare. Å jag klarade det, mycket skönt!

Lördagen i Götet var huur bra som helst, med dom tjejerna kan det visserligen inte vara annat. Vi knatade runt i affärer men det blev inte mycket handlat utan vi pratade mest. Hann även med en tur till Liseberg för att äta våfflor och köra femkamp (jag fick dock hoppa det sista för min skjuts gick). Vi både gav och fick mycket roliga nyheter, spännande...

När jag kommer hem blir det god mat i form av lax och potatisgratäng och sen, det självklara: SVENSKA HOLLYWOOD-FRUAR!

1 Kommentarer
Sofia :

Ja det ska bli väldigt roligt och spännande:) Men ni skulle också flytta eller?! Det är bara så mycket att tänka och förbereda innan så tiden kommer gå så fort nu!!

2012-09-20 | 07:35:25
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: