2012-05-09 | 18:51:40

Dagbok från helgen

Förlåt att jag sviker er mina tålmodiga läsare, men som jag säkert sagt förr, bloggen är till för mig själv, som ett "kom i håg" och en dagbok och ett sätt att få utlopp för en liten gnutta kreativitet kanske. Men såklart är väl det allra roligaste att veta att det faktiskt är en trogen skara som läser och är intresserade av vad jag hittar på också... Så, efter den lilla ursäkten för mina ytterst få inlägg på senaste tiden hade jag tänkt lägga upp ett om helgen :)

Fredagen blev en lugn hemmakväll, jag och sambon lagade lchf-lasagne (såå god!!) myste i soffan och laddade upp inför resten av helgen. På lördagen vankades det nämligen konfirmation för min näst yngsta(gulp, va gammel en blir) kusin Charlie i Skara domkyrka. Han skötte sig galant såklart och efter kyrkligheterna bjöds det på god mat och dryck på Horshaga utanför Skara. Kvällen sedan bestod av grill och chill med finaste vännerna Elin&Lars. Nu har vi kommit till söndagen och då styrde jag och mamma Fårrden mot Ullareeeed. Såg varken Morgan eller Ola-Conny men vi hade en trevlig dag!

Idag var tanken att springa Vår-ruset i Vänersborg med mamma och hennes kollegor, tyvärr satte dåligt väder och onda benhinnor (inte mina) stopp så jag och mamma körde Rådaspört istället. 5 km såklart. Jag trodde jag skulle dö... Konstigt att milen ofta känns lättare?!? Jag sätter väl för snabb spört i början kanske med inställningen att det inte är lika långt och sen falerar jag.. Jäjä. Bara på´t igen!
Nu: bilder.

 

 

 

 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: