2012-03-20 | 08:18:00

Leilas General Store



Kan man annat än älska Leilas underbara uppenbarelse (tyvärr har jag dock hört att hon är väldigt otrevlig privat?!? Men skit samma, det hör inte hit, låt mig leva i min drömvärld..) och framför allt hennes underbara bakverk?! Att hon använder helt fantastiskt fina redskap och "rekvisita" i köket gör en ju inte mindre avundsjuk precis. Önskar att jag var lika duktig som hon och hade ett lika välkomnande kök där det alltid luktar nybakt.. ;)

Nu finns det dock en chans att komma lite närmre drömmen av att va som hon genom att köpa hennes egna köksredskap i hennes egen webshop!

2 Kommentarer
Anonym:

Denna sidan har jag missat totalt, tack för tipset! Men frakt 70 kr var dyrt! Puss

2012-03-21 | 08:59:31
Emma:

Sv: Ja, det är ju lite dyrt överhuvudtaget, men jag tror det är bra grejor...

2012-03-21 | 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: