2012-02-04 | 19:17:00

Lördag & lite nytt

 

Det blev en liten "obligatorisk lördagsrunda på stan" idag såklart. Å hem kom jag med två nya plagg. Den beiga (stavas?) tröjan är från MQ och den har jag spanat på ett tag, nu vill jag bara hitta ett sött vitt linne med volang eller spets nedtill som ska sticka fram under. Har ni tips så hojta! Det randiga linnet är från H&M och är bra att ha ;) Jag var egentligen ute efter lite ny, vårig inredning men kom hem tomhänt på den fronten. Får bli en annan gång.
Nu står Thomas i köket och bankar ut köttet till hemmagjorda schnitzlar, blir en skön hemmakväll med god mat och melodifestivalen.
1 Kommentarer
Lovisa:

snygga kläder :) japp det är gött ibland med hemma kväll :)

2012-02-04 | 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: