2012-04-22 | 21:10:49

Underbara Barcelona



 

 





Vi hade fem kanon dagar i denna vackra, brusande stad. Den passade oss som handen i handsken helt enkelt. Lagom stor, lagom med kultur, sandstränder 200 meter från hotellet (och centrum), bra shopping och god mat. Vi var lagom turistiga och tittade på det som man "ska" se så som Sagrada Familia, Nou Camp, Barri Gotic och gick såklart på La Rambla både en och två (tre) gånger. Vårt hotell låg ca 1 timmas promenad från ramblan och vi gick faktiskt varje dag. Var perfekt att strosa fram längs strandpromenaden... Hade vi fått önska oss något mer hade det väl varit lite varmare temperatur och mera sol. Det får bli nästa gång! Som sagt så blev det lite shopping också, vad kan jag visa i ett annat inlägg om ni vill?

5 Kommentarer
Lovisa:

låter som ni har haft det kanon på eran resa :)

Får ses snart vännen

2012-04-23 | 10:51:26
Sofia:

Ser ut som ni haft en jätte skön semester! Självklart vill vi se vad du har handlat:)

2012-04-24 | 18:18:14
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com
Emma:

L: Ja det var underbart med semester :) Du gillade också Barca när du var där va?



S: Då ska jag se till att ta mig i kragen och knåpa ihop ett inlägg med shoppingen.. ;)

2012-04-24 | 20:34:09
Lovisa:

japp jag älskade verkligen barcelona kan tänka mej åka dit igen...va lagom varmt å go mat :)

Jag vill oxå gärna se va du har shoppat!

2012-04-25 | 08:14:04
ANNA:

Åh så härligt det ser ut! Trevlig helg

2012-04-27 | 16:27:07
URL: http://aazl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: