2012-01-12 | 08:14:44

Bussen styr mitt liv

Oh My vad det regnar idag! Var ingen ide att ens fundera på att gå min vanliga morgonpromenad fram till bussen utan idag fick stadsbussen rycka in som min räddning i nöden. Den går ju precis utanför huset så det var skönt att slippa bli en dränkt katt... Annars har denna vecka gått väldigt fort tycker jag, föregående helgdagar till trots. Man vänjer sig helt enkelt snabbt vid att jobba som vanligt igen. Sen så går det ju fort när man gör saker efter jobbet; i måndags var vi på bio med Cecilia och Mattias, såg en lokalproducerad skräckfilm. Intressant! I tisdags var det gymmet som gällde och igår var jag och Johanna ute på långpromenad. Idag är det torsdag vilket betyder långdag på jobbet och få knop blir gjorda på kvällen. Ha en bra torsdag!

Slänger väl in en bild på häromdagens outfit också:

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: