2011-09-27 | 19:40:22

Tjejkväll på Rosers!

Igår ordnade Sparbanken Skaraborg en inspirationskväll för enbart tjejer med Mia Törnblom och Susanne Pettersson i Skara. Självklart var jag där, och jösses vilken kväll! Det där är två grymma brudar kan jag lova! Dom föreläste om hur viktigt det är att må bra i sig själv, hur vi kan göra för att motivera oss själva och hur vi ska göra för att få bättre självkänsla m.m.

Det var mycket humor och jag kan säga att jag tog med mig en massa positiv energi och bra tankar hem. Thomas fick stå ut med att lyssna på mitt tjöt ett bra tag när jag kom hem sen ;)
Jag rekommenderar er verkligen att gå och höra på dessa två om ni får chansen!

1 Kommentarer
ANNA:

Det lät spännande! Undra om dom har nån mer föreläsning snart?

2011-09-30 | 14:07:12
URL: http://aazl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: