2011-09-25 | 12:26:22

Söndagsfix

Thomas är och dömer hockey, jag har inte kommit längre än till att frukosten är intagen och bloggar är kollade än... Nu är det dags att ta tag i dagen! Är en sån där söndag då jag inte känner för mycket annat än att greja hemma, har lite projekt som ska tas tag i. En löptur skulle oxå va på sin plats, men får se om jag lyckas ta mig fört´. Hösten är väl här på riktigt nu kan man säga och jag känner faktiskt bara sköna känslor inför den kommande mörka och kalla tiden. Det betyder att det är tillåtet att mysa med tända ljus och vara inne en hel dag och bara pyssla... Sen är ju en skön promenad med en god vän i höstsolen inget att underskatta heller! Att mina favoritsporter handboll&hockey drar igång på allvar är inte dumt det heller. Att stå på läktaren med en kaffe i handen, tjöta lite skit med vänner och kolla på sport är något jag verkligen börjat älska de senaste åren... Ja, som sagt, det finns många fördelar med denna årstid så se till att göra det saker ni gillar med den :)

1 Kommentarer
Lovisa:

sånt gillas här med :)

2011-09-25 | 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: