2011-09-04 | 20:42:05

Ännu en...

..helg är förbi. Efter jobbet i fredags skyndade jag hem för att förbereda för de bästas ankomst; nämligen mitt kära dreamteam. Jag lagade tre-rätters bestående av skagentoast, fläskfilé i ugn med vitlök och champinjoner och till efterrätt vaniljpannacotta med blåbär. Chrickan fixa drycken och så var alla var nöjda :)
Vi hade mys-mys hela kvällen och dagen efter med såklart. Kan inte va nått annat i det sällskapet!






Idag har min älskling kommit hem från sin domarkurs, vilket känns så jäkla bra. Saknade honom massor! Jag har även varit på en liten shopping-runda i Skövde innan jag hämtade hem honom. Köpte inte mycket men riktiga godbitar dock, kan visa en annan gång...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: