2011-01-10 | 16:01:43

Resultat vecka 1

Nu är första veckan med diet och träning till ända. Vågen visade -1,3 kg och jag får vara nöjd :) Jag tänker köra på stenhårt nu i två veckor till innan vi åker till Sälen för då blir det lite semester. Ska tänka mig för vad jag äter där uppe oxå, men unna mig lite gott så klart.. Blir svårare att skippa kolhydraterna med tanke på korvgrillning i backen, kött och potatisgratäng, lite alkoholhaltiga drycker osv.. Men jag behöver ju inte svulla liksom! Träningen får jag ju gratis med skidåkningen så rakt utför ska det väl inte gå på en vecka (jo, iofs i form av ner för backen men... ;))

I morgon börjar skolan igen med ett seminarium i arbetsrätt på förmiddagen och fika med tjejerna hemma hos Tina på eftermiddagen. Najs!

Tänkte ta och chocka er med några bilder på mig som inte tagna igår precis.. Snarare för ca 4-5 år sen!








Den här sista är från -07 och resten -06 nånstans...

/Puss och kram träningsnarkoman (jag kom på det själv nu faktiskt!!) :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: