2011-01-03 | 10:56:35

Nu kör vi!

Heejdå 2010, ingen träning, för mycket fika och för lite grönsaker&frukt. Hej 2011 mer motion, bättre kost och en piggare&gladare Emma. Vet hur klyshigt det är med ett sånt här nyårslöfte och att det oftast glöms bort någonstans i slutet på januari.. Men neej, nu är det skärpning som gäller! Jag kickstartar med att skippa socker och alkohol HELT, även kolhydrater så gott det går. 2011 är mitt år :)


Jag råkade ta bort bilden jag tog på min frukosttallrik innan jag hann lägga upp den här så jag fick låna en av matplatsen.org. Min såg nästan ut såhär ändå. Byt ut ananasen, melonen och clementinen mot kiwi och apelsin istället och voilá, en supergod frukost i mitt nya liv!
6 Kommentarer
Isabelle:

Hejsan!

Wow vilken fin blogg du har , du kan räkna med att jag kommer bli en av dina läsare , hihi :)



Just nu har jag fått en rabatt kod in till en sida där dom säljer smycken, där du får 15% på alla smycken, klicka dig in på min blogg och läs inlägget!

Där får du vidare information! Varför tveka? När du får rabatt på otroligt snygga smycken!

Är verkligen EVIGT tacksam om du använder den här rabatten, skulle vara jätte jätte roligt :)



Ha en super fin dag tjejen!

Kramar Missbelle.se

2011-01-03 | 14:02:23
URL: http://missbelle.se
linda:

jasså nu ska du köra hårt här..

ingen alkohol vad är detta? kanske ska bli barn snart då=)

kram

2011-01-03 | 15:03:01
Emma:

Linda: hehe, nej nej.. Ska inte dricka någon alkohol nu under kickstarten, typ tre-fyra veckor. Inte skippa det hela året, det blir nog för svårt :P Måste få bort några kilon som jag inte vill ha.. Kram

2011-01-04 | 09:47:54
Småland:

oj oj oj, nu kör vi! Är inte första personen jag läser som har liknande löfte. Du kommer fixa det! Vet dock en brud som fyller 25 den 5 feb, då är det bubbel på menyn ;D

2011-01-04 | 11:31:13
Emma:

Självklart blir det skumpa den 5:e.. Det kan du lita på min favorit smålänning!

2011-01-04 | 12:07:47
Småland:

Rudeboy ska lätt spelas!!! ;D Om en vecka ses vi :D

2011-01-04 | 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: