2011-01-18 | 09:18:08

Morgonstund har...

...guld i mun. Som man brukar säga.. Jo men visst, jag studsade upp tjugo i sju idag och gav mig ut på över en timmas promenad upp till Råda. Väl hemma igen var jag lagom mör och pissevåt om fötterna :/ Lidköping borde dränera om ett antal av sina cykelvägar säger jag bara, aa, dränera, eller vad man nu gör med cykelvägar så dom inte liknar sjöar mer än vägar.

Nu har jag precis avnjutit min goda frukost som idag såg ut såhär:


Stor smoothie, kallrökt skinka, brieost och körsbärstomater.

Jag tycker lchf-smoothien som jag gör blir supergod, man mixar bara frysta bär, lite turkisk youghurt, en skvätt grädde och lite mineralvatten utan smak. Blir lite syrlig och frisk som jag gillar -mums!

Nu är det dags att ta tag i dagen, ska fram till stan och fixa lite nödvändigheter. Sen blir det lunch, lite plugg och träning såklart. Ha en bra dag!! :)
4 Kommentarer
Linda:

God frukost :)

2011-01-18 | 12:44:42
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Emma:

Ja, jag älskar både ostar och skinka så passar mig utmärkt :)

2011-01-18 | 13:10:55
Din hunie:

STUDSA UPP!! nja jag vet inte riktigt ;)

2011-01-18 | 14:16:09
Emma:

Hahaa, nee kanske inte bokstavligt talat riktigt.. Men nästan ;)

2011-01-18 | 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: