2011-01-14 | 21:26:29

Jag älskar mat!

Min kväll har hitills bestått av träning, körde 15 min på löpbandet och 35 min på crosstrainern och lite gym=gött! Jag har även ägnat mig åt lite matlagning, idag blev det jätte goda biffar med mozarella, färsk basilika och soltorkade tomater, riktigt gott blev det :) Som ni säkert märker här i min blogg så är tycker jag mycket om god mat, kanske inte det roligaste att läsa om vad jag äter jämt och ständigt, men det är en del av mig... Till biffarna blev det en stor god sallad, tur att man blir så mätt och att det är så gott att äta Lchf!


The Biff´s

Nu slötittar jag på Let´s dance (är måttligt intresserad...) men mest av allt väntar och längtar jag till min älskling kommer hem från dömningen.

Tog en promenix bort till second hand affärn borta vid ÖoB tidigare idag, kom hem med en potatisstöt för en femma. Vilket kap :)
På hemvägen gick jag över Limtorget, där jag faktiskt aldrig varit tidigare (trots mina snart 2 år som Lischöpingsbo). Gulligt var det där tycker jag!

3 Kommentarer
marie:

Tack, coop ligger nära oss nu så det får jag testa! :) kram

2011-01-15 | 20:08:07
URL: http://smakottar.blogg.se/
Linda:

Jag är allt inne på din blogg och läser jag också :)

2011-01-15 | 21:28:43
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Emma:

Gör det Marie :)

Linda, va kul att höra!

2011-01-15 | 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: