2011-02-27 | 14:18:50

Söndag

Dagen började med en underbar frukost tillsammans med hjärtat. Älskar långa, stora helgfrukostar som man står sig länge på. En sån här bra start gör helt enkelt dagen så mycket bättre. På menyn idag stod ägg och bacon, "nybakat" ekologist bröd (icas bakeoff, supergott!!), massa gott pålägg, färskpressad juice och kaffe. Mums!



När T åkte till Vänersbörg för å döma drog jag till gymmet. Trodde inte jag skulle kunna prestera så bra pga min lilla olycka igår. Cyklade nämligen omkull rätt rejält när jag skulle till tåget igår morse. Ni som bor i Lidköping förstår varför och tycker nog jag är galen som ens funderade på att cykla i den halkan.. Hade lite bråttom och ja, vad tusan gör man... Iaf, jag landade på låret och det ser inte vackert ut vill jag lova. Sträckte mig gött i rygg och sidan av halsen med :( Träningen gick dock över förväntan, tog mig igenom 25 min på CT:n, 5,5 km på löpbandet och lite armar. Vågar jag visa en bild på lört´tro? Äh. vad tusan.. Här har ni det:


Vackert vá?

Nu har jag varit ute på en timmas kik i de butiker som är öppna på söndagar: hemkompaniet, elgiganten och EM. Åhléns glömde jag dock... EM va enda butiken som levererade nånting, även om det bara blev i form av inspiration. Hemkomp. -vilken skit eller??
1 Kommentarer
Johanna:

Aj, det där såg inget inget vidare ut.. :(

Ha en trevlig kväll!



Kram

2011-02-27 | 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: