2011-02-11 | 21:30:36

Sköna fredag!

Har haft en mycket mysig dag idag får jag nog säga. Den började med en god frukost, träning (såklart) och sedan framåt elva kom fina Linda hit och drack kaffe i några timmar. Med sig hade hon ett jätte sött litet paket som innehöll en superfin berlock till mitt Pandora-armband! Tack så hemskt mycket Linda!!


Bilden är tyvärr helt kass, men det är iaf berlocken som har en liten rosa hängande pärla jag fick idag.. Den är verkligen såå Emma :)

Resten av dagen har bestått av plugg och lite häng på biblioteket, en god GI-pizza med en massa smarrigt på till kvällsmat och lite handboll i Idrottens hus nyss. Matchen var inge vidare rolig tyvärr, förutom lite spänning på slutet. Nu ska vi kika på en Wallander-film eller nått liknande och borra ner oss under filtar i soffan.. Hoppas ni haft/har en gó fredag!


2 Kommentarer
Linda E:

Tack själv Emma!



Hoppas att du är nöjd nu med berlocken till armbandet. Det var inte så lätt att välja bland alla som finns...

Ha en bra helg!

Kram

2011-02-12 | 05:44:14
Emma:

Jag är verkligen supernöjd!! Tack desamma vännen! Kram kram

2011-02-12 | 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: