2011-02-24 | 12:44:04

"Lill-lördag"

Igår var vi på Krog & Kompani och käkade mat på kvällen, dels för att det var onsdag och det är ju aldrig fel att lyxa till det lite mitt i veckan men allra främst för att fira min Thomas som fyllde år i tisdags <3 Det blev inte så mycket mer firande än paket på morgonen på själva bemärkelsedagen för då var han iväg på möte hela kvällen så vi tog igen det igår...


Maten var god och vi hade en mysig stund :)

Idag har jag satt tänderna i min "trevliga" hemtenta men jag ska erkänna att det är trögstartat. Jag nöjer mig nog med att strukturera upp den, leta efter svar i litteraturen och fixa layouten idag och så sätter jag igång att skriva i morgon. Känner att frågorna behöver sjunka in lite och kräver en del eftertanke så jag stressar inte.. Om en stund kommer min Elin hit för en fika och runda på stan, jag gillart´!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: